به گزارش فاینوهاب و به نقل از رویترز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دو دفتر جدید برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به دارایی‌های رمزنگاری و بخش علوم زیستی ایجاد خواهد کرد.

“Office of Crypto Assets” و “Office of Industrial Applications and Services” به هفت دفتر موجود تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ملحق خواهند شد که پرونده‌های افشای اطلاعات شرکت‌ها را مدیریت می کند.

رنه جونز، مدیر بخش مالی شرکت در بیانیه‌ای گفت:در نتیجه رشد اخیر در دارایی‌های کریپتو و صنایع علوم زیستی، نیاز بیش‌تری به پشتیبانی تخصصی حس می‌شد. 

رمزارزها و سایر دارایی‌های دیجیتال در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به طور فزاینده‌ای با سیستم مالی سنتی  در هم آمیخته می‌شوند. این مسئله سیاست‌گذاران را با نظارت بر ریسک‌ها در یک بخش که عمدتا قانون‌گذاری نشده است، مواجه می‌کند.

با این حال، سال 2022 شاهد کاهش شدید تقاضای کریپتو بوده‌ایم، چون به طور کلی محاسبات ریسک به دلیل بحران اوکراین، سیاست‌های پولی تهاجمی و تورم بالا، تحت تأثیر قرار گرفته است.

از طرفی اتهامات پول‌شویی علیه برخی از شرکت‌های رمزارز و همچنین دستکاری داده‌های مربوط به مصرف‌کنندگان در ایالات متحده، بزرگ‌ترین بازار دارایی‌های دیجیتال، نیز بر تقاضا تأثیر گذاشته است.

 

منبع: رویترز

ترجمه از فاینوهاب