قیمت بیت‌کوین بالای ۱۹۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود. اتریوم برای عبور از سطح ۱۳۵۰ دلار تلاش کرد، ریپل ۵ درصد کاهش یافت و زیر ۰٫۴۵ دلار معامله شد. LUNC  در حال افزایش است و ممکن است یک رالی قیمتی تازه را آغاز کند.
به گزارش فاینوهاب و به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت بیت‌کوین نتوانست بالاتر از سطح ۱۹۵۰۰ دلار باقی بماند. این رمزارز در حال حاضر بالاتر از سطح ۱۹۲۰۰ دلار قرار دارد. یک شکست نزولی و بسته شدن کندل به زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار می‌تواند شروع یک افت دیگر به ۱۸۵۰۰ دلار یا حتی ۱۸۲۵۰ دلار باشد.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی دارای چند نشانه نزولی هستند. اتریوم در زیر منطقه مقاومت ۱۳۲۰ دلاری تثبیت می‌شود. ریپل به زیر سطوح پشتیبانی ۰٫۴۵۵ دلار و ۰٫۴۵۰ دلار کاهش یافت. کاردانو در تلاش است تا بالای ۰٫۴۲ دلار بماند.

روند این رمزارز
بیت‌کوین در تایم یک ساعته، Tradingview

کاهش بیت‌کوین ادامه دارد؟

در هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین تلاش کرد تا بالاتر از مقاومت ۱۹۶۰۰ دلاری تثبیت کند. این رمزارز حتی از سطح ۲۰۰۰۰ دلار نیز بالاتر رفت. با این حال، هیچ صعودی بالاتر از سطح ۲۰۰۰۰ دلار رخ نداد. در نتیجه، یک واکنش نزولی، قیمت را به زیر ۱۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش داد.از جنبه منفی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹۰۰۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۵۰۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند به ۱۸۲۵۰ دلار کاهش یابد.

در صورت افزایش تازه، قیمت می‌تواند با مقاومت نزدیک به ۱۹۶۰۰ دلار روبرو شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۲۰۰۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است منطقه ۲۰۵۰۰ دلار را آزمایش کند.

روند این رمزارز
روند اتریوم در تایم یک ساعته، Tradingview

اتریوم به دنبال بیت‌کوین

قیمت اتریوم نیز پس از اینکه نتوانست منطقه مقاومتی ۱۳۵۰ دلاری را رد کند، کاهش قیمتی را آغاز کرد. اتریوم کمتر از حمایت ۱۳۲۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. اکنون زیر ۱۳۰۰ دلار در حمایت اولیه ۱۲۸۰ دلار معامله می‎‌شود. حمایت اصلی بعدی در ۱۲۵۵ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.

در روند صعودی این رمزارز، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۱۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته با مقاومت روبرو است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳۵۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن می‌تواند از مقاومت ۱۴۰۰ دلار بازدید کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار

کاردانو (ADA) بسیار پایین‌تر از سطح ۰٫۴۵ دلار است. قیمت به زیر ۰٫۴۳۵ دلار کاهش یافت و در حال حاضر تلاش می‌کند تا بالای ۰٫۴۲ دلار باقی بماند. پشتیبانی اصلی بعدی در سطح ۰٫۴۰۵ دلار قرار دارد.

بایننس‌کوین نزدیک به سطح ۲۸۵ دلار تثبیت می‌شود. اگر افزایش جدیدی وجود داشته باشد، قیمت ممکن است سطوح مقاومت ۲۹۵ دلار و ۳۰۰ دلار را آزمایش کند. در مقابل، ممکن است تا ۲۷۲ دلار کاهش یابد.

سولانا (SOL) به سمت سطح ۳۲ دلار حرکت می‌کند. اگر کاهش قیمت به زیر ۳۲ دلار وجود داشته باشد، ممکن است قیمت تا ۳۰٫۵۰ دلار کاهش یابد. پشتیبانی اصلی بعدی در سطح ۳۰٫۰۰ دلار قرار دارد.

دوج‌کوین به آرامی پایین‌تر از سطح ۰٫۰۶۰۰ دلار حرکت می‌کند. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، ممکن است قیمت در کوتاه مدت به سمت سطح ۰٫۰۵۸۵ دلار کاهش یابد.

قیمت ریپل به آرامی به زیر حمایت ۰٫۴۵ دلار رسید. اگر نزول بیشتری وجود داشته باشد، ممکن است سطح ۰٫۴۳۲ دلار آزمایش شود. از طرف دیگر، ۰٫۴۶۵ دلار یک مانع بزرگ سر راه این رمزارز قرار دارد.

بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار رمزارز در منطقه قرمز قرار دارند، از جمله  CHZ، HT، MIOTA، GMT، LDO، APE، ATOM، CELO، QNT، COMP، LINK و NEXO. برعکس، LUNC همچنان در یک روند صعودی معامله می‌شود و ممکن است دوباره افزایش یابد.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا بالای حمایت ۱۹۰۰۰ دلار باقی بماند. اگر بیت‌کوین به زیر ۱۹۰۰۰ دلار سقوط کند، خطر یک موج نزولی جدید وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز