امیرحسین شبیری، مدیر عامل مرکز نوآوری فینوداد، وابسته به بانک ملی، در حاشیه رویداد بذرامید فیناپ اظهار داشت: ما در مرکز نوآوری فینوداد آمادگی داریم تا فضای کار اشتراکی و مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه را در اختیار استارتاپ‌های فینتک که در سال 1401 به نحوی آسیب دیده‌اند قرار دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر مفهوم پادشکنندگی گفت: استفاده از این مفهوم در هر مقیاسی، از فردی تا سازمانی و اجتماعی کمک می‌کند تا پس از شکست نیز بتوانیم دوباره رشد و توسعه پیدا کنیم.
شبیری با اشاره به این موضوع که “کارآفرین شکست‌خورده نداریم” ادامه داد: حتی شکست‌ها هم در فضای کسب‌وکار به ایجاد یک .اکوسیستم پادشکننده کمک می‌کند. امید چیزی است که به کمک ما در این روزهای سخت می‌آید که دوباره بتوانیم رشد کنیم

رویداد بذر امید فیناپ با حمایت مجموعه‌هایی از قبیل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و میزبانی بانک ملی ایران روز پنجشنبه 10 اسفند ماه 1401 در باشگاه آجودانیه برگزار شد.

رویداد امسال فیناپ با شعار «همیشه یک بذر امید وجود دارد» با حضور افرادی چون محمدحسین کاشی مدیرعالم شرکت پرداخت الکترونیک سداد،  مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، حسین محمودی عضو هیئت‌مدیره شاپرک، علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، محمدحسین کاشی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین شبیری مدیرعامل فینوداد، مهدی شریعتمدار مدیرعامل جیبیت و مجید حسامی مدیرعامل اسنپ‌پی و جمع قابل توجهی از فعالان حوزه فینتک و استارتاپ‌های مرتبط با این حوزه برگزار شد.

فیناپ یک رویداد تخصصی در حوزه فناوری‌های مالی یا همان فین‌تک است که از سال با هدف آموزش، شبکه‌سازی و توسعه صنعت فین‌تک در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است.