به گزارش فاینوهاب و به نقل از رویترز، تامین‌کننده داده Hedge Fund Research گفت: صندوق‌های حفظ ارزش در ماه جولای 1.65 درصد افزایش ارزش داشته‌اند که ناشی از افزایش بازار سهام بود و این افزایش ارزش در کاهش زیان آ‌ن‌ها در سال جاری بسیار موثر بوده است. 

کنت جی. هاینز، رئیس HFR گفت: با به‌کارگیری استراتژی‌های جدید، صندوق‌های حفظ ارزش بیش‌ترین سود را در ۱۵ ماه گذشته به ثبت رساندند، زیرا ریسک‌پذیری تشدیدشده باعث تغییرات قابل توجهی در بازارهای سهام شد و این در حالی بود که اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شده و فدرال رزرو آمریکا در تلاش‌های متوالی نرخ بهره را افزایش داد و این در جهت کاهش تورم بوده است. اما به طور کلی در سال جاری، صندوق‌های حفظ ارزش 4.1 درصد کاهش ارزش داشته‌اند.

 

صندوق‌های حفظ ارزش سهام با افزایش 2.89 درصدی، عملکرد بدتری نسبت به S&P 500 داشتند که در ماه گذشته 9.11 درصد افزایش داشت. در سال جاری، صندوق‌های حفظ ارزش سهام در سال جاری 9.2 درصد کاهش یافت.

صندوق‌های حفظ ارزش کلان، که طیف وسیعی از دارایی‌ها، مانند اوراق قرضه، ارز، سهام و کالا را معامله می‌کنند، 1.07 درصد کاهش یافتند و برای سومین ماه متوالی زیان ثبت کردند.

هاینز گفت که مدیران صندوق‌ها وجوهی را برای حفظ سرمایه و همچنین استفاده از فرصت‌ها برای استفاده از تغییرات ناگهانی در شرایط اقتصاد کلان در نظر گرفته‌اند.

 

منبع: رویترز

ترجمه از فاینوهاب